Novi ‘Vette sa srednjim motorom, koji je sletio ove godine i uzeo nagradu za automobil godine, vjerojatno će zaraditi još jedan krug priznanja kada Z06 orijentiran na stazu stigne. Automobil će isporučiti više od 600 konjskih snaga iz svojih prirodnih V8 sa usisavanjem (u odnosu na 500 kod konvencionalnog Stingraya), uključuje šire gume i veće kočnice te dolazi s pojačanom snagom šasije i novo podešenim ovjesom. Ova varijacija je velika stvar. Uzima “argument” osnovne Corvette – da možete imati dizajn i inženjering svjetske klase koji isporučuju uzbudljive, savršeno izbalansirane performanse bez cijene povezane s Ferrarijima, Lamborghinima i McLarenima – i klanja mu se. Nije novo samo postavljanje motora. Z06 ima koristi od moderniziranih senzora za praćenje dinamike vozila, uglađenije isporuke snage zahvaljujući poboljšanju geometrije motora, boljeg hlađenja zahvaljujući poboljšanom protoku zraka i veće sile pritiska kao rezultat bolje aerodinamike. Što je najvažnije, prema procjenama analitičara i prethodnim povijesnim cijenama, očekujemo da će Z06 ostati ispod 100.000 USD (također, zapamtite da kada je ova generacija Corvette najavljena da ima srednji motor, ljudi su pretpostavili da će koštati najmanje 150 000 USD , s obzirom na poboljšanje i izazovnu konstrukciju.) U svijetu superautomobila, posebno superautomobila sa srednjim motorom, to bi se moglo smatrati krađom.