Motor na vodeni pogon?

Da, dobro ste pročitali! Yamaha trenutno radi na razvoju motocikla koji će voziti po vodi. Tvrtka je nedavno objavila skice spomenutog modela, no još uvijek je u konceptu. Nazvan kao XT 500 H2O, sufiks je tu s razlogom i razumjet ćete ga čak i ako poznajete neke osnovne kemijske nomenklature. Koncept XT 500 H2O kreirao je industrijski dizajner Maxime Lefebvre, a projekt je naručila sama Yamaha. Nadolazeća Yamaha XT 500 H2O pokretat će se motorom H20 zatvorene petlje i imat će pumpu za vodu koja u osnovi kruži vodu i nudi sredstvo za pogon. Sada, osim činjenice da će Yamaha XT 500 H2O biti jedan zanimljiv motocikl na vodeni pogon, postoji još jedan razlog zašto smo prilično uzbuđeni.

Navedeni model će oživjeti ikonični motocikl tvrtke XT 500 s dvostrukom namjenom koji izgleda sasvim očito iz skica. XT 500 se proizvodio od 1975. do 1981. i bio je poznatiji kao lagani bicikl koji je s lakoćom mogao proći bilo koji teren. Snaga na spomenuti model isporučena je uz pomoć jednocilindričnog četverotaktnog motora obujma 499 ccm koji je nekada proizvodio 32 KS i 38 Nm okretnog momenta. Najveća brzina XT 500 bila je određena na 160 km/h.

Baš kao i spomenuti model, koncept Yamahe XT 500 H2O također dobiva minimalistički pristup. Štoviše, kako se mogu zanemariti bijele zasjenjene gume koje se zasigurno dobro uklapaju s cjelokupnim stilom bicikla? Ako tvrtka uspije dovesti ovaj bicikl u stvarnost, nepotrebno je reći, to bi bilo sjajno pero na njezinu šeširu. Motocikl na vodeni pogon ne samo da ima apsolutno nulti negativan utjecaj na okoliš, već neće biti oskudice u njegovom izvoru energije i stoga će njegovi pogonski troškovi biti prilično minimalni, vjerojatno puno manji od električnih bicikla.

Dakle, je li Yamaha XT 500 H2O sljedeća velika stvar koja dolazi od mainstream proizvođača? Mi svakako tako mislimo!

You May Also Like

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.